Počet záznamů: 1
Marketing, reklama, cena obvyklá
Hálek, Vítězslav, 1965- - Autor - Nakladatel, vydavatel
První vydání - 368 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-270-3926-5
marketing reklama a propagace ceny
příručky případové studieSignatura C 387.123 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing, reklama, cena obvyklá / Vítězslav Hálek Záhlaví-jméno Hálek, Vítězslav, 1965- (Autor) (Nakladatel, vydavatel) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Hradec Králové : Vítězslav Hálek, 2018 Fyz.popis 368 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-270-3926-5 Číslo nár. bibl. cnb002994756 Poznámky 1000 výtisků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * ceny Forma, žánr příručky * případové studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT (035) , 658.8 , 659.1 , 338.5 , (075) , (078.7) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kapitoly přibližují základní myšlenky i obsah marketingu, marketingové komunikace, reklamy, sponzoringu a ceny obvyklé. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněNačítání…
Počet záznamů: 1