Počet záznamů: 1
The place and role of social networks in personnel markenting
Szarková, Miroslava, 1951- - Autor
79 stran : ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-7556-045-2
Matkovčíková, Natália - Autor Beláňová, Benita - Autor Buday, Maroš - Překladatel
personální marketing informační a komunikační technologie sociální média
monografieSignatura C 389.685 Umístění Údaje o názvu The place and role of social networks in personnel markenting / Miroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová ; translator: Maroš Buday Záhlaví-jméno Szarková, Miroslava, 1951- (Autor) Nakladatel České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019 Fyz.popis 79 stran : ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-7556-045-2 Číslo nár. bibl. cnb003124404 Poznámky 100 výtisků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Matkovčíková, Natália (Autor)
Beláňová, Benita (Autor)
Buday, Maroš (Překladatel)
Předmět.hesla personální marketing * informační a komunikační technologie * sociální média Forma, žánr monografie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.95/.96:658.8 , 004+621.39 , 316.774:004.738 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1