Počet záznamů: 1
Losekoot, Michelle, 1986- - Autor
Vydání první - 325 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7555-084-2
Žádná velká věda
Vyhnánková, Eliška, - Autor
internetové sociální sítě internetová komunikace sociální interakce strategický marketing
příručkySignatura C 390.827 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Údaje o názvu Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích / Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková Záhlaví-jméno Losekoot, Michelle, 1986- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Brně : Jan Melvil Publishing, 2019 Fyz.popis 325 stran : barevné ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7555-084-2 Kč 399,00 Číslo nár. bibl. cnb003155570 Edice Žádná velká věda Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Vyhnánková, Eliška, 1981- (Autor)
Předmět.hesla internetové sociální sítě * internetová komunikace * sociální interakce * strategický marketing Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.772:004.738.5 , 658.8:005.21 , 316.454.54 , 004.738.5:316.472.4 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Druh dok. KNIHY Pobočka Rezervace Lidická volný výběr 0 Na Sadech dospělé 1 Neupřesněna 1 Celkem 2 Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1