Počet záznamů: 1  

Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti?

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha

    Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti?
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 394.045   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 13.12.2024)C 394.045 b   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 394.045 b1   

    Údaje o názvuJak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti? : určeno žákům a studentům se specifickými poruchami učení a s poruchou pozornosti a jejich rodičům a učitelům / Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
    Záhlaví-jméno Jucovičová, Drahomíra, 1962- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Jucovičová Drahomíra PaedDr. - nakladatelství D + H, 2015
    Fyz.popis164 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm + 1 errata
    ISBN978-80-87295-18-2
    Číslo nár. bibl.cnb002757316
    PoznámkyDotisk prvního vydání v roce 2018
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Žáčková, Hana, 1960- (Autor)
    Předmět.hesla děti a mládež * specifické poruchy učení * porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou * porucha pozornosti * psychologie dítěte * výchova a vzdělávání * učení * domácí příprava žáků a studentů * speciální vzdělávací potřeby
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.346.32-053.2 , 616.89-008.43 , 616.89-008.47-008.481 , 616.89-008.47 , 159.922.7 , 376 , 159.953.5 , 37.091.322 , 37.04 , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti?
    Kniha se zabývá problematikou specifických poruch učení a pozornosti, jejich charakteristikou a dopadem na proces učení. Zároveň přináší praktické rady, jak příznivě ovlivnit učení a s tím i koncentraci, motivaci a prokrastinaci. Specifických poruch učení je celá řada a nemalé procento žáků a studentů trpí kombinací několika z nich. Jakákoli taková porucha učení výrazně ovlivňuje schopnost žáků osvojit si konkrétní problematiku, což má často negativní dopad na jejich sebevědomí, motivaci a nepříznivě formuje vztahy s rodiči i učiteli. Autorky kromě popisu každé z poruch učení (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, dyspinxie, dysmúzie) uvádí i konkrétní případy žáků, učitelů a rodičů, kteří se potýkají s problémy během procesu učení, snaží se zaměřit na možné způsoby efektivnějšího učení, radí, jak učení zpříjemnit, zlepšit vztahy ve škole i v rodině, jak se vyhnout prokrastinaci a naopak správně motivovat a posilovat u žáků sebedůvěru. Zvláštní kapitola je věnována poruchám osobnosti (ADHD a ADD) a jejich projevům v procesu učení. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.