Počet záznamů: 1
Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti?
Jucovičová, Drahomíra, 1962- - Autor
Vydání první - 164 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm + 1 errata
ISBN 978-80-87295-18-2
Žáčková, Hana, - Autor
děti a mládež specifické poruchy učení porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou porucha pozornosti psychologie dítěte výchova a vzdělávání učení domácí příprava žáků a studentů speciální vzdělávací potřeby
metodické příručkySignatura C 394.045 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti? : určeno žákům a studentům se specifickými poruchami učení a s poruchou pozornosti a jejich rodičům a učitelům / Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková Záhlaví-jméno Jucovičová, Drahomíra, 1962- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Jucovičová Drahomíra PaedDr. - nakladatelství D + H, 2015 Fyz.popis 164 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm + 1 errata ISBN 978-80-87295-18-2 Číslo nár. bibl. cnb002757316 Poznámky Dotisk prvního vydání v roce 2018 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Žáčková, Hana, 1960- (Autor)
Předmět.hesla děti a mládež * specifické poruchy učení * porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou * porucha pozornosti * psychologie dítěte * výchova a vzdělávání * učení * domácí příprava žáků a studentů * speciální vzdělávací potřeby Forma, žánr metodické příručky Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.346.32-053.2 , 616.89-008.43 , 616.89-008.47-008.481 , 616.89-008.47 , 159.922.7 , 376 , 159.953.5 , 37.091.322 , 37.04 , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Kniha se zabývá problematikou specifických poruch učení a pozornosti, jejich charakteristikou a dopadem na proces učení. Zároveň přináší praktické rady, jak příznivě ovlivnit učení a s tím i koncentraci, motivaci a prokrastinaci. Specifických poruch učení je celá řada a nemalé procento žáků a studentů trpí kombinací několika z nich. Jakákoli taková porucha učení výrazně ovlivňuje schopnost žáků osvojit si konkrétní problematiku, což má často negativní dopad na jejich sebevědomí, motivaci a nepříznivě formuje vztahy s rodiči i učiteli. Autorky kromě popisu každé z poruch učení (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, dyspinxie, dysmúzie) uvádí i konkrétní případy žáků, učitelů a rodičů, kteří se potýkají s problémy během procesu učení, snaží se zaměřit na možné způsoby efektivnějšího učení, radí, jak učení zpříjemnit, zlepšit vztahy ve škole i v rodině, jak se vyhnout prokrastinaci a naopak správně motivovat a posilovat u žáků sebedůvěru. Zvláštní kapitola je věnována poruchám osobnosti (ADHD a ADD) a jejich projevům v procesu učení. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1