Počet záznamů: 1
Smetáčková, Irena, 1976- - Autor
Vydání první - 244 stran : ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-262-1668-1
Štech, Stanislav, - Autor Viktorová, Ida, - Autor Martanová, Veronika, - Autor Páchová, Anna - Autor Francová, Veronika - Autor
2014-2020
učitelská profese stres (psychologie) syndrom vyhoření sebepoznání interpersonální vztahy učitel a žák psychologický výzkum základní školy
případové studie kolektivní monografieSignatura C 396.862 Umístění 159.94 - Emoce. Vůle Údaje o názvu Učitelské vyhoření : proč vzniká a jak se proti němu bránit / Irena Smetáčková, Stanislav Štech, Ida Viktorová, Veronika Pavlas Martanová, Anna Páchová, Veronika Francová Záhlaví-jméno Smetáčková, Irena, 1976- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Portál, 2020 Fyz.popis 244 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-262-1668-1 Číslo nár. bibl. cnb003238526 Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Štech, Stanislav, 1954- (Autor)
Viktorová, Ida, 1959- (Autor)
Martanová, Veronika, 1977- (Autor)
Páchová, Anna (Autor)
Francová, Veronika (Autor)
Předmět.hesla 2014-2020 * učitelská profese * stres (psychologie) * syndrom vyhoření * sebepoznání * interpersonální vztahy * učitel a žák * psychologický výzkum - Česko - 2014-2020 * základní školy - Česko Forma, žánr případové studie * kolektivní monografie Konspekt 159.9 - Psychologie MDT 37.091.12 , 159.913 , 159.944.4 , 613.62:616.89-008.44 , 159.923.2 , 316.472.4 , 37.064.2 , 159.9.07 , 373.3 , (437.3) , (078.7) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 159.94 - Emoce. Vůle Druh dok. KNIHY Kniha se zabývá rizikem syndromu vyhoření při práci učitele. Vyhoření vzniká v důsledku chronického stresu a vede k silným psychickým a fyzickým problémům, k nekvalitní výuce, ke špatným vztahům ke kolegům a žákům. Cílem knihy je, aby vyučující získali dobré povědomí o rizicích, které souvisejí s profesní náročností, získali orientaci v pojmech „stres“ a „vyhoření“ a dokázali u sebe vnímat jejich projevy, porozuměli příčinám stresu a vyhoření na individuální, školní a resortní úrovni, nabyli přesvědčení, že je možné vhodnými kroky snížit nebezpečí vzniku vyhoření, vyzkoušeli si sadu konkrétních technik. Kniha využívá výsledků největšího výzkumu vyhoření mezi českými vyučujícími, který byl realizován v letech 2017–2018. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1