Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Chalupský, Vladimír, 1956- - Autor
1. vyd. - Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 - 122 s. : il. ; 29 cm
ISBN 80-214-0247-4
Učební texty vysokých škol
učebnice vysokých školÚdaje o názvu Základy marketingu / Vladimír Chalupský Záhlaví-jméno Chalupský, Vladimír, 1956- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 (Kyjov : Grafia) Fyz.popis 122 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-214-0247-4 Kčs 10,00 Číslo nár. bibl. cnb000066966 Edice Učební texty vysokých škol Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Pozn.. 500 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro posluchače fakulty strojní Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně
Forma, žánr učebnice vysokých škol Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1