Počet záznamů: 1
Etická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law
článek
Ondrejová, Dana, 1980- - Autor
2020
reklama a propagace regulace reklamy regulace reklamy
článkyÚdaje o názvu Etická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law / Dana Ondrejová Část názvu Soft law contra hard law Záhlaví-jméno Ondrejová, Dana, 1980- (Autor) Poznámky Články Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Zdroj.dok. Obchodněprávní revue. -- ISSN 1803-6554. -- Roč. 12, č. 2 (2020), s. 105-112. Předmět.hesla 2020 * reklama a propagace - Česko * regulace reklamy - Česko * regulace reklamy - etické a morální aspekty Forma, žánr články Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 17 , 659.1 , 351.824.5 , (437.3) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. ČLÁNKY Odkazy - Zdroj.dok. Načítání…
Počet záznamů: 1