Počet záznamů: 1
Komentář k zákonu o finanční kontrole ve veřejné správě
Kranecová, Jana - Autor komentáře textu
308 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-7380-810-5
Czudek, Damian, - Autor komentáře textu Koucká Hőfferová, Tereza - Autor komentáře textu Vuongová, Andrea - Autor komentáře textu
finanční kontrola veřejná správa
zákony komentářeSignatura C 401.462 Umístění 35 - Veřejná správa. Státní správa. Vojenství. Policie Údaje o názvu Komentář k zákonu o finanční kontrole ve veřejné správě / Jana Czudek Kranecová, Damian Czudek, Tereza Koucká Hőfferová, Andrea Vuongová Záhlaví-jméno Kranecová, Jana (Autor komentáře textu) Nakladatel Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2021 Fyz.popis 308 stran ; 21 cm ISBN 978-80-7380-810-5 Číslo nár. bibl. cnb003310958 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Czudek, Damian, 1983- (Autor komentáře textu)
Koucká Hőfferová, Tereza (Autor komentáře textu)
Vuongová, Andrea (Autor komentáře textu)
Předmět.hesla finanční kontrola - Česko * veřejná správa - Česko Forma, žánr zákony * komentáře Konspekt 35.07 - Organizace a řízení veřejné správy MDT 35.078.3:336 , 35 , (437.3) , (094.5) , (0.072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 35 - Veřejná správa. Státní správa. Vojenství. Policie Druh dok. KNIHY Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, byl vytvořen v rámci přípravy na vstup České republiky do Evropské unie. Navzdory tomu, že měl být jen přechodným řešením a Ministerstvo financí vzápětí po jeho přijetí začalo připravovat novelizaci, zůstal zákon o finanční kontrole v platnosti a účinnosti v prakticky nezměněné podobě. Důvody, které znemožnily reformu systému finanční kontroly, se z velké části překrývají s důvody, které komplikují jeho aplikaci. Zákon o finanční kontrole dopadá na cca 18 000 organizací veřejné správy. Okruh adresátů zahrnuje orgány státní správy i samosprávy a dále například i příspěvkové organizace, které poskytují veřejné služby a nejsou správním orgánem (například mateřské školy). Z tohoto důvodu je právní úprava v něm obsažena obecná a pro zavedení do praxe vyžaduje značnou dávku znalostí a zkušeností. Navíc je celá řada zákonných ustanovení technicky rozpracována až v rámci prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb. Situaci komplikuje i skutečnost, že postupy, které jsou předmětem regulace, nefungují samostatně, ale v návaznosti na jiné právní předpisy, jako jsou například předpisy upravující rozpočet nebo účetnictví. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1