Počet záznamů: 1
Závodný Pospíšil, Jan - Autor
1. vydání - 124 stran : ilustrace
ISBN 978-80-87500-33-0
Kozák, Vratislav, - Autor
spotřebitelské chování marketing marketingová komunikace rozhodování behaviorální ekonomie
monografieUmístění Údaje o názvu Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality / Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák Záhlaví-jméno Závodný Pospíšil, Jan (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : VeRBuM, 2013 Fyz.popis 124 stran : ilustrace ISBN 978-80-87500-33-0 Číslo nár. bibl. cnb002466567 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Kozák, Vratislav, 1956- (Autor)
Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketing * marketingová komunikace * rozhodování * behaviorální ekonomie Forma, žánr monografie Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 366.1 , 658.8 , 658.8:316.77 , 159.955.5 , 33:159.95 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1