Počet záznamů: 1
Muzea a galerie
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2013 - 124 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-34-7
2012 2011-2020
muzea galerie marketing kultury spotřebitelské chování
monografieÚdaje o názvu Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 / Radim Bačuvčík Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2013 Fyz.popis 124 s. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-34-7 Číslo nár. bibl. cnb002466874 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla 2012 * 2011-2020 * muzea - Česko * galerie - Česko * marketing kultury - Česko * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020 Forma, žánr monografie Konspekt 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život MDT 069 , 72/76:069 , 316.7:658.8 , 366.1 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1