Počet záznamů: 1
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Harantová, Lenka, 1984- - Autor
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2014 - 154 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-52-1
sociální reklama sociální reklama reklamní kampaně vysokoškolští studenti vliv médií
monografieUmístění Údaje o názvu Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty / Lenka Harantová Záhlaví-jméno Harantová, Lenka, 1984- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2014 Fyz.popis 154 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-52-1 Číslo nár. bibl. cnb002610113 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla sociální reklama * sociální reklama - Česko * reklamní kampaně - Česko * vysokoškolští studenti - Česko * vliv médií - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1:364 , 659.113.6 , 378.011.3-052 , 316.774:316.776.33 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1