Počet záznamů: 1  

Hudba a my

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    1. vydání - 308 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-84-2
    2011-2020 2015
     hudba  hudební styly  poslech hudby  hudba a společnost  marketing kultury  spotřebitelské chování
     monografie
    Umístění
    Hudba a my
    Údaje o názvuHudba a my : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 / Radim Bačuvčík
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016
    Fyz.popis308 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-84-2
    Číslo nár. bibl.cnb002874902
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyNa hřbetu označení: VeRBuM 1608
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla 2011-2020 * 2015 * hudba * hudební styly * poslech hudby - Česko * hudba a společnost - Česko * marketing kultury - Česko * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    MDT 78 , 78.03 , 78.01 , 78.04/.06 , 316.7:658.8 , 366.1 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Hudba a my
    Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.