Počet záznamů: 1
The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes
Kurylo, Bohdana - Autor
34 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-7343-502-8, ISBN 978-80-7344-597-3
Working paper series,
učitel a žák rasová identita školní úspěšnost pedagogická komunikace kvalita vzdělávání
studieSignatura C 404.281 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes / Bohdana Kurylo Záhlaví-jméno Kurylo, Bohdana (Autor) Nakladatel Prague : CERGE-EI, 2021 Fyz.popis 34 stran ; 21 cm ISBN 978-80-7343-502-8 978-80-7344-597-3 Číslo nár. bibl. cnb003346747 Edice Working paper series (CERGE-EI) ; 695 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla učitel a žák * rasová identita * školní úspěšnost * pedagogická komunikace * kvalita vzdělávání Forma, žánr studie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.064.2 , 316.347 , 37.091.212.7-026.18 , 316.772.4:37 , 37.0:005.6 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1