Počet záznamů: 1
Metodologie marketingového výzkumu
Malátek, Vojtěch - Autor
V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001 - 108 s. ; 24 cm
ISBN 80-7248-119-3
Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
marketingový výzkum
studieÚdaje o názvu Metodologie marketingového výzkumu / Vojtěch Malátek Záhlaví-jméno Malátek, Vojtěch (Autor) Vyd.údaje V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001 Fyz.popis 108 s. ; 24 cm ISBN 80-7248-119-3 Číslo nár. bibl. cnb001032636 Edice Studia oeconomica Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky 150 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingový výzkum - metodologie Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.012.12 , 303 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1