Počet záznamů: 1  

Efektivní marketing


  1.  Ali, Moi - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Slovart, 2003 - 72 s. : barev. il. ; 19 cm
    ISBN 80-7209-384-3
    Základy pro manažery
     marketing
     příručky
    Efektivní marketing
    Údaje o názvuEfektivní marketing / Moi Ali ; [z anglického originálu ... přeložil Jan Heller]
    Záhlaví-jméno Ali, Moi (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Slovart, 2003
    Fyz.popis72 s. : barev. il. ; 19 cm
    ISBN80-7209-384-3
    Číslo nár. bibl.cnb001252339
    Edice Základy pro manažery
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje rejstřík
    OriginálMarketing effectively
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Efektivní marketing
    Příručka poskytuje praktické rady, které by měly napomoci rozvinout efektivní marketingové dovednosti. Jednoduché testy, tabulky, srozumitelný text a ilustrace pokrývají všechny stránky týkající se plánování, průzkumu trhu a marketingové strategie. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.