Počet záznamů: 1  

Jak získat a udržet zákazníka


  1.  Foster, Timothy R. V. 1938- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2002 - xii, 117 s. ; 23 cm
    ISBN 80-7226-663-2
    Praxe manažera
     marketingový management  obchodní úspěch  řízení vztahů se zákazníky  image organizace
     příručky
    Jak získat a udržet zákazníka
    Údaje o názvuJak získat a udržet zákazníka / Timothy R.V. Foster ; [překlad Vilém Jungmann]
    Záhlaví-jméno Foster, Timothy R. V. (Timothy Richard Vernon), 1938- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Computer Press, 2002
    Fyz.popisxii, 117 s. ; 23 cm
    ISBN80-7226-663-2 Kč 164,00
    Číslo nár. bibl.cnb000891724
    Edice Praxe manažera
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálCustomer care how to be better at-
    Předmět.hesla marketingový management * obchodní úspěch * řízení vztahů se zákazníky * image organizace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 06.01/.09 , 658.8.01 , 17.024.4 , 658.89.01 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Jak získat a udržet zákazníka
    Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, jak máte motivovat vlastní zaměstnance, aby jednali se zákazníkem „v rukavičkách“, co udělat pro to, aby se vám v brzké době vykrystalizovala početná skupina věrných, stálých klientů, a řadu dalších podnětů. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.