Počet záznamů: 1
Jak získat a udržet zákazníka
Foster, Timothy R. V. 1938- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2002 - xii, 117 s. ; 23 cm
ISBN 80-7226-663-2
Praxe manažera
marketingový management obchodní úspěch řízení vztahů se zákazníky image organizace
příručkyÚdaje o názvu Jak získat a udržet zákazníka / Timothy R.V. Foster ; [překlad Vilém Jungmann] Záhlaví-jméno Foster, Timothy R. V. (Timothy Richard Vernon), 1938- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 2002 Fyz.popis xii, 117 s. ; 23 cm ISBN 80-7226-663-2 Kč 164,00 Číslo nár. bibl. cnb000891724 Edice Praxe manažera Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Customer care how to be better at- Předmět.hesla marketingový management * obchodní úspěch * řízení vztahů se zákazníky * image organizace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 06.01/.09 , 658.8.01 , 17.024.4 , 658.89.01 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, jak máte motivovat vlastní zaměstnance, aby jednali se zákazníkem „v rukavičkách“, co udělat pro to, aby se vám v brzké době vykrystalizovala početná skupina věrných, stálých klientů, a řadu dalších podnětů. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1