Počet záznamů: 1
Volby v kapse
Poláček, Jaroslav, 1976- - Autor
Vydání první - 78 stran : barevné ilustrace, portréty, faksimile ; 20 cm
ISBN 978-80-7252-958-2
obecní volby politický marketing volební kampaň
příručkySignatura C 409.589 Umístění 324 - Volby Údaje o názvu Volby v kapse : manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / Jaroslav Poláček Záhlaví-jméno Poláček, Jaroslav, 1976- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Práh, 2022 Fyz.popis 78 stran : barevné ilustrace, portréty, faksimile ; 20 cm ISBN 978-80-7252-958-2 Číslo nár. bibl. cnb003534201 Předmět.hesla obecní volby - Česko * politický marketing - Česko * volební kampaň - Česko Forma, žánr příručky Konspekt 324 - Volby, volební kampaně, referenda MDT 324:352 , 32.019.5:659.1 , 324:342.849.2 , (437.3) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 324 - Volby Druh dok. KNIHY Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát, dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka, který by chtěl kandidovat (nejen) v komunálních volbách. Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit. Nabízí bezpočet praktických příkladů: Jak správně načasovat kampaň Jak připravit strategii a taktiku Jaké jsou komunikační a reklamní kanály Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu Jak vhodně sestavit volební tým Jaká je aktuální legislativa, která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů. Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001, kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice. V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU-ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny. Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní, ale i obecní nebo senátní, a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu. Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí. V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme, která se specializuje na politický marketing. Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění, kde také přednáší na Katedře produkce DAMU. Doplněno o praktické grafy, fotky, infografiku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1