Počet záznamů: 1
Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením
Najmonová, Marie, 1975- - Autor
Vydání první - 94 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-88429-75-3
Lietavcová, Martina - Autor Vítečková, Miluše, - Autor
děti předškolního věku mateřské školy předškolní výchova děti se zdravotním postižením speciální vzdělávací potřeby speciální poradenství případové studie
kolektivní monografieSignatura C 415.808 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením / Marie Najmonová, Martina Lietavcová, Miluše Vítečková Záhlaví-jméno Najmonová, Marie, 1975- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Praze : Pasparta, 2023 Fyz.popis 94 stran ; 21 cm ISBN 978-80-88429-75-3 Číslo nár. bibl. cnb003550131 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámky k uživatelskému určení Pro současné i budoucí učitele v mateřských školách, rodiče dětí předškolního věku, školní psychology, speciální pedagogy a odborníky ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí Dal.odpovědnost Lietavcová, Martina (Autor)
Vítečková, Miluše, 1975- (Autor)
Předmět.hesla děti předškolního věku * mateřské školy * předškolní výchova * děti se zdravotním postižením * speciální vzdělávací potřeby * speciální poradenství * případové studie Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.346.32-053.4 , 373.24 , 373.2 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 376.04 , 376.048 , 001.87 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Publikace se zabývá tématem spolupráce učitelů mateřských škol s dalšími institucemi, odborníky a s rodiči, kteří se všichni podílejí na výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Již v mateřské škole se totiž můžeme setkat s dětmi, kterým je potřeba poskytnout podpůrná opatření, jež vedou k minimalizaci bariér vyplývajících ze specifických potřeb těchto dětí. Právě pro rozvoj a podporu těchto jedinců je potřeba úzká a kontinuální spolupráce mateřské školy nejen s rodinou, ale i s dalšími odborníky. V knize je představeno sedm případových studií, jejichž prostřednictvím autorky nastiňují způsoby podpory dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí, dítěte s ADHD a vývojovou dysfázií, se zrakovým postižením, s kombinovaným postižením, dětí s odlišným mateřským jazykem a také dítěte s poruchou autistického spektra. Nechybí ani seznam dalších spolupracujících a podpůrných organizací a ukázka Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podpory. Kniha je určena současným i budoucím učitelům v mateřských školách, dále rodičům dětí předškolního věku, ale i školním psychologům, speciálním pedagogům a odborníkům ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1