Počet záznamů: 1  

Od praxe k teorii ve vzdělávání učitelů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Uličná, Klára, 1978- - Autor
    Vydání první - 547 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-5334-1
     vzdělávání učitelů  videozáznamy  předmětová didaktika
     monografie
    SignaturaC 415.811
    Umístění 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Od praxe k teorii ve vzdělávání učitelů
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 415.811   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 415.811 v1   

    Údaje o názvuOd praxe k teorii ve vzdělávání učitelů : rozvoj profesního vidění a didaktické znalosti obsahu v rámci videoklubů / Klára Uličná
    Záhlaví-jméno Uličná, Klára, 1978- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023
    Fyz.popis547 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-246-5334-1 Kč 550.00
    Číslo nár. bibl.cnb003536260
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky
    Předmět.hesla vzdělávání učitelů * videozáznamy - pedagogické aspekty * předmětová didaktika - teorie
    Forma, žánr monografie
    Konspekt377 - Odborné vzdělávání
    MDT 377.8 , 778.534.45 , 37.016.026 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Druh dok.KNIHY
    Od praxe k teorii ve vzdělávání učitelů
    Oborová didaktika představuje nedílnou součást učitelské přípravy napříč všemi aprobačními předměty, ale i stupni vzdělávání. Publikace se věnuje přípravnému vzdělávání učitelů anglického jazyka, pojednává však zejména o využití videozáznamů reálné výuky v rámci tzv. videoklubů jako součásti oborově didaktické přípravy. Jedná se o specializovaný přístup zaměřený na rozvoj didaktické znalosti obsahu a profesního vidění u budoucích učitelů anglického jazyka, tedy toho, čeho si ve výuce všímají a jak o viděném uvažují. Těžiště textu spočívá v odhalování povahy profesního vidění, které je úzce provázáno s profesním věděním a jednáním. Kniha přináší výsledky výzkumného šetření, v rámci něhož byly ověřovány různé typy videoklubů.Věříme, že publikace poslouží jako cenný zdroj teoretických i empirických poznatků, ale i jako inspirace pro přípravné vzdělávání učitelů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.