Počet záznamů: 1
Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Bočková, Barbora - Autor
1. vydání - 146 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-210-8137-6
děti s vadami řeči vývoj řeči poruchy řeči dysfázie speciální vzdělávací potřeby alternativní a augmentativní komunikace logopedická prevence základní školy sociálněpedagogický výzkum
monografieInfo ** Objednaný dokument ** Údaje o názvu Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči / Barbora Bočková Záhlaví-jméno Bočková, Barbora (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Brno : Masarykova univerzita, 2017 Fyz.popis 146 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-210-8137-6 Číslo nár. bibl. cnb002981570 Poznámky 200 výtisků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla děti s vadami řeči * vývoj řeči * poruchy řeči * dysfázie * speciální vzdělávací potřeby * alternativní a augmentativní komunikace * logopedická prevence * základní školy - Česko * sociálněpedagogický výzkum - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.264-053.2 , 159.946.3 , 616.89-008.434 , 616.89-008.434.3 , 37.04 , 316.772-028.82 , 376-056.264-021.67 , 373.3 , 37.013.42:001.891 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1