Počet záznamů: 1
Marketing management
Stříteský, Václav - Autor
Vydání první - xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-7400-897-9
Beckovy ekonomické učebnice
marketing marketingový management
učebnice vysokých školSignatura C 418.507 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing management / Václav Stříteský a kol. Záhlaví-jméno Stříteský, Václav (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2023 Fyz.popis xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7400-897-9 Číslo nár. bibl. cnb003546195 Edice Beckovy ekonomické učebnice Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Český text Předmět.hesla marketing * marketingový management Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , 658.8:005 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit? Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1