Počet záznamů: 1  

Marketing management

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Stříteský, Václav - Autor
    Vydání první - xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7400-897-9
    Beckovy ekonomické učebnice
     marketing  marketingový management
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 418.507
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing management
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 418.507   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 418.507 v1   

    Údaje o názvuMarketing management / Václav Stříteský a kol.
    Záhlaví-jméno Stříteský, Václav (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2023
    Fyz.popisxxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7400-897-9
    Číslo nár. bibl.cnb003546195
    Edice Beckovy ekonomické učebnice
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Český text
    Předmět.hesla marketing * marketingový management
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , 658.8:005 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing management
    Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit? Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu.   Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.