Počet záznamů: 1  

Brand building


  1.  Aaker, David A., 1938- - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2003 - xiv, 312 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-7226-885-6
    Business books Praxe manažera
     obchodní jméno
     příručky
    SignaturaC 309.230
    Umístění 347.7 - Obchodní právo
    Brand building
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 309.230   

    Údaje o názvuBrand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker
    Záhlaví-jméno Aaker, David A., 1938- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2003
    Fyz.popisxiv, 312 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-7226-885-6
    Číslo nár. bibl.cnb001246292
    Edice Business books (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla obchodní jméno
    Forma, žánr příručky
    MDT 347.7 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru347.7 - Obchodní právo
    Druh dok.KNIHY
    Brand building
    Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.