Počet záznamů: 1
Aaker, David A., 1938- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2003 - xiv, 312 s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-7226-885-6
Business books Praxe manažera
obchodní jméno
příručkySignatura C 309.230 Umístění 347.7 - Obchodní právo Údaje o názvu Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker Záhlaví-jméno Aaker, David A., 1938- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2003 Fyz.popis xiv, 312 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-7226-885-6 Číslo nár. bibl. cnb001246292 Edice Business books (Computer Press) Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla obchodní jméno Forma, žánr příručky MDT 347.7 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 347.7 - Obchodní právo Druh dok. KNIHY Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1