Počet záznamů: 1
kniha
Hejný, Milan, 1936- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2001 - 192 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-7178-581-4
Pedagogická praxe
Kuřina, František, - Autor
studium a výuka didaktika matematika
příručkySignatura C 302.960 Umístění 37.02 - Didaktika Údaje o názvu Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování / Milan Hejný, František Kuřina Záhlaví-jméno Hejný, Milan, 1936- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2001 Fyz.popis 192 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7178-581-4 Kč 227,00 Číslo nár. bibl. cnb001023754 Edice Pedagogická praxe (Portál) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Kuřina, František, 1932- (Autor)
Předmět.hesla studium a výuka * didaktika * matematika Forma, žánr příručky Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 51 , 37.091.3 , 37.02 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.02 - Didaktika Druh dok. KNIHY Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1