Počet záznamů: 1
Vosoba, Pavel, 1958- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2004 - 164 s. : barev. il. ; 21 cm
ISBN 80-247-0847-7
služby
populárně-naučné publikaceSignatura C 312.190 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Údaje o názvu Dokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba Záhlaví-jméno Vosoba, Pavel, 1958- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2004 Fyz.popis 164 s. : barev. il. ; 21 cm ISBN 80-247-0847-7 Číslo nár. bibl. cnb001295843 Předmět.hesla služby Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.46 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Druh dok. KNIHY Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1