Počet záznamů: 1
Křížek, Zdeněk, 1952- - Autor
2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 190 s. ; 23 cm
ISBN 80-247-0556-7
Manažer
Crha, Ivan - Autor
reklamní texty reklama a propagace
příručkySignatura C 311.452 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha Záhlaví-jméno Křížek, Zdeněk, 1952- (Autor) Údaje o vydání 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 190 s. ; 23 cm ISBN 80-247-0556-7 Číslo nár. bibl. cnb001285779 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Crha, Ivan (Autor)
Předmět.hesla reklamní texty * reklama a propagace Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 659.131.2 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1