Počet záznamů: 1
Jak získávat nové zákazníky
1. vyd. - Praha : Management Press, 1994 - 128 s. : il.
ISBN 80-85603-60-8
Váňa, Petr, - Jiná role Wagner, Arnošt, - Grafický technikSignatura C 279.982/1 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Jak získávat nové zákazníky. [Díl] 1, Direct marketing v teorii a praxi / Petr Váňa ... [et al.] Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Management Press, 1994 Fyz.popis 128 s. : il. ISBN 80-85603-60-8 Poznámky Fotogr. na tit. listu. - Obálka Arnošt Wagner Dal.odpovědnost Váňa, Petr, 1951- (Jiná role)
Wagner, Arnošt, 1959- (Grafický technik)
Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Příručka pro marketingové odborníky a posluchače manažerských kurzů radí, jak účinně využít reklamy. Zdroj anotace: Národní knihovna České RepublikyNačítání…
Počet záznamů: 1