Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vaculík, Josef, 1938-2013 - Autor
    Vyd. 1. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005 - 113 s. ; 30 cm
    ISBN 80-7194-821-7
      Berka, Aleš, - Jiná role   Kuběnka, Michal, - Jiná role
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 31.303/2
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 31.303/2   

    Údaje o názvuMarketing : pro kombinovanou formu studia. II. díl / Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka
    Záhlaví-jméno Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePardubice : Univerzita Pardubice, 2005
    Fyz.popis113 s. ; 30 cm
    ISBN80-7194-821-7
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Berka, Aleš, 1981- (Jiná role)
    Kuběnka, Michal, 1979- (Jiná role)
    Dal.odpovědnost Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 005 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.