Počet záznamů: 1
Kotler, Philip, 1931- - Autor
1. vyd. [i.e. 2. vyd.] - Praha : Grada, 2001 - 719 s. : il. ; 28 cm
ISBN 80-247-0016-6
Profesionál
marketingový management
učebniceSignatura B 42.203 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing management / Philip Kotler ; [přeložili Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka] Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. [i.e. 2. vyd.] Vyd.údaje Praha : Grada, 2001 Fyz.popis 719 s. : il. ; 28 cm ISBN 80-247-0016-6 Číslo nár. bibl. cnb001034490 Edice Profesional (Grada) Poznámky Přeloženo z angličtiny. Dotisk r. 2003 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Marketing management Předmět.hesla marketingový management Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.01 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1
Pokud chcete přispět Vašim hodnocením prosím přihlaste se ke svému účtu.
, zdroj: SKAT - Souborný katalog