Počet záznamů: 1  

Marketing management


  1.  Kotler, Philip, 1931- - Autor
    1. vyd. [i.e. 2. vyd.] - Praha : Grada, 2001 - 719 s. : il. ; 28 cm
    ISBN 80-247-0016-6
    Profesionál
     marketingový management
     učebnice
    SignaturaB 42.203
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing management
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 42.203   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 42.203 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 42.203 v2   

    Údaje o názvuMarketing management / Philip Kotler ; [přeložili Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka]
    Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd. [i.e. 2. vyd.]
    Vyd.údajePraha : Grada, 2001
    Fyz.popis719 s. : il. ; 28 cm
    ISBN80-247-0016-6
    Číslo nár. bibl.cnb001034490
    Edice Profesional (Grada)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Dotisk r. 2003
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálMarketing management
    Předmět.hesla marketingový management
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8.01 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing management
    Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.