Počet záznamů: 1
Marketing pro veřejné knihovny
1. čes. vyd. - Praha : Národní knihovna, 1994 - 187 s. : tab., schémata ; 21 cm
ISBN 80-7050-173-1
Borchardt, Peter - Jiná role Pilař, Jindřich, - Překladatel
marketing veřejné knihovny
příručkySignatura C 282.221 Umístění Údaje o názvu Marketing pro veřejné knihovny / Peter Borchardt ... [et al.] ; [z němčiny přeložil Jindřich Pilař] Údaje o vydání 1. čes. vyd. Vyd.údaje Praha : Národní knihovna, 1994 Fyz.popis 187 s. : tab., schémata ; 21 cm ISBN 80-7050-173-1 Číslo nár. bibl. cnb000085719 Poznámky Pozn. - Odkazy na lit. Originál Marketingkonzeption für Öffentliche Bibliotheken Dal.odpovědnost Borchardt, Peter (Jiná role)
Pilař, Jindřich, 1954- (Překladatel)
Dal.odpovědnost Národní knihovna České republiky. Odbor knihovnictví (Jiná role)
Předmět.hesla marketing * veřejné knihovny Forma, žánr příručky MDT 027 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1