Počet záznamů: 1
Marketing v pojišťovnictví
Zuzaňák, Aleš - Autor
Praha : Linde, 1998 - 79 s.
ISBN 80-7201-137-5
marketing pojišťovnictví
příručkySignatura C 292.447 Umístění 368 - Pojišťovnictví Údaje o názvu Marketing v pojišťovnictví / Aleš Zuzaňák Záhlaví-jméno Zuzaňák, Aleš (Autor) Vyd.údaje Praha : Linde, 1998 Fyz.popis 79 s. ISBN 80-7201-137-5 Číslo nár. bibl. cnb000602707 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii -- Slovníček základních pojmů Předmět.hesla marketing * pojišťovnictví Forma, žánr příručky MDT 339.1 , 368 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 368 - Pojišťovnictví Druh dok. KNIHY Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1