Počet záznamů: 1
Marketingový audit a kontrola
Lyková, Jana - Autor
První vydání - 117 stran ; 21 cm
ISBN 80-7169-720-6
Poradce
marketing marketingový audit kontrolní činnost
příručkySignatura C 299.028 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingový audit a kontrola / Jana Lyková Záhlaví-jméno Lyková, Jana (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2000 Fyz.popis 117 stran ; 21 cm ISBN 80-7169-720-6 Číslo nár. bibl. cnb000968731 Edice Poradce (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing * marketingový audit * kontrolní činnost Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 , 658.8:005.52 , 005.584.1 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Příručka shrnuje základní postupy auditorské činnosti, jež odhalují plnění stanovených marketingových cílů organizace. Zdroj anotace: Národní knihovna České RepublikyNačítání…
Počet záznamů: 1