Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Foret, Miroslav, 1946- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 159 s. : il., potréty ; 23 cm
    ISBN 80-247-0385-8
    Manažer
      Stávková, Jana, - Jiná role
     marketing  marketingový výzkum
     příručky
    SignaturaC 310.573
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingový výzkum
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 310.573   

    Údaje o názvuMarketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková
    Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2003
    Fyz.popis159 s. : il., potréty ; 23 cm
    ISBN80-247-0385-8
    Číslo nár. bibl.cnb001278888
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Stávková, Jana, 1947- (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingový výzkum
    Kniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt. Seznamuje čtenáře s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznat zákazníka, identifikovat jeho potřeby a přání. Věnuje se technikám provádění vlastního výkumu a jeho následnému zpracování a využití. Kniha obsahuje řadu příkladů z praxe. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.