Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum v praxi
Přibová, Marie - Autor
Vyd.1. - Praha : Grada Publishing, 1996 - 238 s. : obr.
ISBN 80-7169-299-9
marketing marketingový výzkum
příručkySignatura C 286.878 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingový výzkum v praxi / Marie Přibová a kolektiv Záhlaví-jméno Přibová, Marie (Autor) Údaje o vydání Vyd.1. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 1996 Fyz.popis 238 s. : obr. ISBN 80-7169-299-9 Číslo nár. bibl. cnb000173173 Poznámky Rejstřík Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Význam marketingového výzkumu pro manažerské rozhodování, jeho metodologie, technika sběru dat, statistický software, databázové zdroje-to jsou hlavní témata knihy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1