Počet záznamů: 1  

Moderní marketingový výzkum

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kozel, Roman, 1974- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2006 - 277 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-247-0966-X
    Expert
     marketing  marketingový výzkum
     příručky
    SignaturaC 320.371
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Moderní marketingový výzkum
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 320.371   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 320.371 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 320.371 v2   

    Údaje o názvuModerní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv
    Záhlaví-jméno Kozel, Roman, 1974- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2006
    Fyz.popis277 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-247-0966-X
    Číslo nár. bibl.cnb001632814
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstřík
    Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Moderní marketingový výzkum
    Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.