Počet záznamů: 1
Jabłoński, Andrzej - Autor
Vyd. 1. - Brno : Barrister & Principal, 2006 - 203 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-7364-011-2
Studium
politický marketing politická kampaň politika
studie sborníkySignatura C 321.505 Umístění 32 - Politika, politologie Údaje o názvu Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] Záhlaví-jméno Jabłoński, Andrzej (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Barrister & Principal, 2006 Fyz.popis 203 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7364-011-2 Kč 245,00 Číslo nár. bibl. cnb001582177 Edice Studium (Barrister & Principal) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Originál Marketing polityczny w teorii i praktyce Předmět.hesla politický marketing * politická kampaň * politika Forma, žánr studie * sborníky Konspekt 32 - Politika MDT 32.019.5:659.1 , 32.019.51 , 32 , (048.8) , (082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 32 - Politika, politologie Druh dok. KNIHY Kniha přibližuje základy politického marketingu Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1