Počet záznamů: 1
Holt, John Caldwell, 1923-1985 - Autor
Vyd. 1. - Praha : Agentura Strom, 1994 - 156 s.
ISBN 80-901662-4-5
psychologie dítěte učení školní prospěch školní neúspěšnost
příručkySignatura C 318.710 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Proč děti neprospívají / John Holt ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Tůma] Záhlaví-jméno Holt, John Caldwell, 1923-1985 (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Agentura Strom, 1994 Fyz.popis 156 s. ISBN 80-901662-4-5 Číslo nár. bibl. cnb000092769 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Originál How children fail Předmět.hesla psychologie dítěte * učení * školní prospěch * školní neúspěšnost Forma, žánr příručky Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 159.922.7 , 37.091.212.7-026.516 , 371.212.72 , 37.091.26 , 159.953.5 , 159.92 , 37.091.3 , 373.3 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY První vydání této knihy vyšlo ve Spojených státech v roce 1964, rozšířené a doplněné vydání v roce 1982. Více než milion prodaných výtisků v polovině šedesátých let a pozdější překlady do patnácti jazyků svědčí o tom, že základní téma této knihy – strach, nejistota a obavy, které děti prožívají ve školách, a důsledky, jaké to má na jejich schopnosti a ochotu učit se – se dotýká nejen obrovského množství rodičů a učitelů v anglicky mluvících zemích, ale je nesmírně aktuální i v našich podmínkách. Kniha je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola s názvem Strategie popisuje způsoby, jakými se děti vyrovnávají s požadavky, které na ně škola klade. Druhá kapitola Strach a neúspěch se zabývá působením strachu a pocitů selhání na psychiku dětí a třetí rozsáhlá kapitola Skutečné vzdělání zkoumá rozdíly mezi tím, co děti ,,mají umět” a tím, co je opravdu zajímá a znají ve skutečnosti. Čtvrtá kapitola Jak školy selhávají analyzuje způsoby, kterými školy podporují negativní dopady zavedeného způsobu výuky na žáky a v závěrečném Shrnutí se autor snaží formulovat obecné závěry vyplývající z předchozích kapitol. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1