Počet záznamů: 1  

Řízení vztahů se zákazníky (CRM): tvorba koncepce a její implementace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Chlebovský, Vít, 1970- - Autor
    Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2004 - 31 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-214-2757-4
    Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. Edice PhD Thesis ;
     management  řízení vztahů se zákazníky
     studie
    SignaturaC 315.940
    Umístění
    Řízení vztahů se zákazníky (CRM): tvorba koncepce a její implementace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 315.940   

    Údaje o názvuŘízení vztahů se zákazníky (CRM): tvorba koncepce a její implementace : zkrácená verze Ph.D. Thesis / Vít Chlebovský
    Záhlaví-jméno Chlebovský, Vít, 1970- (Autor)
    Vyd.údajeBrno : Vysoké učení technické v Brně, 2004
    Fyz.popis31 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-214-2757-4
    Číslo nár. bibl.cnb001448546
    Edice/vedl.záhl. Vysoké učení technické v Brně. Vědecké spisy. Edice PhD Thesis ; sv. 269
    PoznámkyNad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu. Anglický a německý souhrn
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu (Jiná role)
    Předmět.hesla management * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 005.346 , 005.5 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Řízení vztahů se zákazníky (CRM): tvorba koncepce a její implementace
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.