Počet záznamů: 1
Statistické metody v marketingu a obchodu
Šařecová, Pavla - Autor
Vyd. 1. - Praha : Credit, 2001 - 130 s.
ISBN 80-213-0747-1 (Česká zemědělská univerzita : brož.)
Brabenec, Vladimír, - Jiná role
marketing obchod statistická analýza statistické metody
trh
učebnice vysokých školSignatura S 27.509 Umístění Údaje o názvu Statistické metody v marketingu a obchodu : vybrané přednášky a příklady / Vladimír Brabenec, Pavla Šařecová Záhlaví-jméno Šařecová, Pavla (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Credit, 2001 Fyz.popis 130 s. ISBN 80-213-0747-1 (Česká zemědělská univerzita : brož.) Číslo nár. bibl. cnb000998368 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Brabenec, Vladimír, 1943- (Jiná role)
Dal.odpovědnost Česká zemědělská univerzita v Praze. Katedra statistiky (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla trh Předmět.hesla marketing * obchod * statistická analýza * statistické metody Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 311 , 339.1 , 519.2 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Vysokoškolská skripta České zemědělské univerzity v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1