Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Dědková, Jaroslava, 1967- - Autor
Vyd. 1. - Liberec : Technická univerzita, 2001 - 129 s.
ISBN 80-7083-476-5
Strnad, Pavel, - Jiná role
marketing
strategické řízení
učebnice vysokých školSignatura S 27.192 Umístění Údaje o názvu Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková Záhlaví-jméno Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Liberec : Technická univerzita, 2001 Fyz.popis 129 s. ISBN 80-7083-476-5 Číslo nár. bibl. cnb000889338 Poznámky Určeno pro studenty III. r. hospodářské fakulty Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Strnad, Pavel, 1938-2014 (Jiná role)
Dal.odpovědnost Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla strategické řízení Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1