Počet záznamů: 1
Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami
Reichler, Robert Jay, 1937- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 1998 - 271 s.
ISBN 80-7178-199-1
Speciální pedagogika
Lansing, Margaret - Jiná role Schopler, Eric, - Jiná role Jelínková, Miroslava - Překladatel Pokorná, Věra, - Překladatel
autismus děti s autismem vyučovací metody
příručkySignatura C 293.403 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami / Eric Schopler, Robert J. Reichler, Margaret Lansingová ; [z anglického originálu přeložily Miroslava Jelínková, Věra Pokorná] Záhlaví-jméno Reichler, Robert Jay, 1937- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 1998 Fyz.popis 271 s. ISBN 80-7178-199-1 Číslo nár. bibl. cnb000600782 Edice Speciální pedagogika (Portál) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Individualized assessment and treatment for autistic and developmentally disabled childern Dal.odpovědnost Lansing, Margaret (Jiná role)
Schopler, Eric, 1927-2006 (Jiná role)
Jelínková, Miroslava (Překladatel)
Pokorná, Věra, 1939-2016 (Překladatel)
Předmět.hesla autismus * děti s autismem * vyučovací metody Forma, žánr příručky Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.36-053.2 , 159.96 , 376 , 616.89 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Nezbytné informace, učební strategie, metody a příklady výukových programů pro pedagogy a psychology, kteří se zabývají dětmi s autismem nebo jinými vývojovými poruchami. Tyto děti bývají často vylučovány z běžných vyučovacích zařízení, kam svým intelektem nesporně patří. Dlouholeté zkušenosti z vyspělých zemí potvrzují, že mají-li pedagogové a psychologové dostatečné množství informací, nemusí k těmto situacím docházet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1