Počet záznamů: 1
Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku
kniha
Šimberová, Iveta, 1963- - Autor
V Brně : Vysoké učení technické, 2003 - 32 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-214-2350-1
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. Edice PhD Thesis;
marketing prodej
studieSignatura C 310.608 Umístění Údaje o názvu Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku : zkrácená verze PhD Thesis / Iveta Šimberová Záhlaví-jméno Šimberová, Iveta, 1963- (Autor) Vyd.údaje V Brně : Vysoké učení technické, 2003 Fyz.popis 32 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-214-2350-1 Číslo nár. bibl. cnb001243847 Edice/vedl.záhl. Vysoké učení technické v Brně. Vědecké spisy. Edice PhD Thesis ; sv. 176 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Souhrn anglicky Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketing * prodej Forma, žánr studie MDT 005 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1