Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Majaro, Simon - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 1996 - 308 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7169-297-2 (brož.)
      Jurnečka, Stanislav - Překladatel
     marketing
     studie
    SignaturaC 286.113
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 11.09.2024)C 286.113   

    Údaje o názvuZáklady marketingu / Simon Majaro ; [přeložil Stanislav Jurnečka]
    Záhlaví-jméno Majaro, Simon (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 1996
    Fyz.popis308 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7169-297-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb000149145
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    OriginálEssence of marketing
    Dal.odpovědnost Jurnečka, Stanislav (Překladatel)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    Kniha zpřístupňuje všem zájemcům stručnou a názornou formou základní tematické okruhy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.