Počet záznamů: 1
Základy marketingu
McCarthy, E. Jerome 1928- - Autor
1. vyd. - Praha : Victoria Publishing, 1995 - 511 s.
ISBN 80-85605-29-5
Perreault, William D. - Jiná role Bursíková, Dana - Překladatel Skřivánek, Jiří - Jiná role
marketing obchod
příručkySignatura B 37.715 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Základy marketingu / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr. ; [z angličtiny přeložila Dana Bursíková ; obálka Jiří Skřivánek] Záhlaví-jméno McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), 1928- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Victoria Publishing, 1995 Fyz.popis 511 s. ISBN 80-85605-29-5 Číslo nár. bibl. cnb000099067 Originál Essentials of Marketing Dal.odpovědnost Perreault, William D. (Jiná role)
Bursíková, Dana (Překladatel)
Skřivánek, Jiří (Jiná role)
Předmět.hesla marketing * obchod Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 , 658.8 , 339 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Důraz je kladen na strategické plánování, vysvětlení segmentace trhů, význam vlivů vnějšího prostředí na marketingovou praxi a na analýzu chování zákazníka. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1