Počet záznamů: 1  

Základy marketingu


  1.  McCarthy, E. Jerome 1928- - Autor
    1. vyd. - Praha : Victoria Publishing, 1995 - 511 s.
    ISBN 80-85605-29-5
      Perreault, William D. - Jiná role   Bursíková, Dana - Překladatel   Skřivánek, Jiří - Jiná role
     marketing  obchod
     příručky
    SignaturaB 37.715
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníB 37.715   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 37.715 v1   
    Lidická ( sklad )vypůjčeno (do *14.11.2013)B 37.715 v2   

    Údaje o názvuZáklady marketingu / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr. ; [z angličtiny přeložila Dana Bursíková ; obálka Jiří Skřivánek]
    Záhlaví-jméno McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), 1928- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Victoria Publishing, 1995
    Fyz.popis511 s.
    ISBN80-85605-29-5
    Číslo nár. bibl.cnb000099067
    OriginálEssentials of Marketing
    Dal.odpovědnost Perreault, William D. (Jiná role)
    Bursíková, Dana (Překladatel)
    Skřivánek, Jiří (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing * obchod
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 339.138 , 658.8 , 339
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    Důraz je kladen na strategické plánování, vysvětlení segmentace trhů, význam vlivů vnějšího prostředí na marketingovou praxi a na analýzu chování zákazníka. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.