Počet záznamů: 1
Hrabal, Vladimír, 1945- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2010 - 239 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-7367-755-8 (brož.)
Pavelková, Isabella, - Autor
učitelé učitelská profese sebepoznání pedagogická diagnostika
monografieSignatura C 340.090 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Jaký jsem učitel / Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková Záhlaví-jméno Hrabal, Vladimír, 1945- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2010 Fyz.popis 239 s. ; 23 cm ISBN 978-80-7367-755-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002111272 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Anglické a německé resumé Dal.odpovědnost Pavelková, Isabella, 1948- (Autor)
Předmět.hesla učitelé * učitelská profese * sebepoznání * pedagogická diagnostika Forma, žánr monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 37.011.3-051 , 37.091.12 , 165.242.1 , 37.013.77 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201010/contents/nkc20102111272_1.pdf Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Publikace seznamuje učitele s možnostmi jeho sebereflexe na základě použití autodiagnostické metody, která mu pomůže odpovědět na tři základní otázky: Jak žáci vnímají můj předmět? – Který typ žáků je v mém předmětu úspěšný? – Jak dobře své žáky znám? Autodiagnostická metoda dává učitelům možnost poznat specifiku vlastního pedagogického působení, vlastní učitelskou individualitu a její zdroje a odhalovat neadekvátní přístupy k žákům i cesty k nápravě. Kniha se opírá o široce založené a hluboké vědecké poznání, není však pojata jako dílo akademické. V prvé řadě ji autoři adresují všem, kteří mají onu ušlechtilou ctižádost být dobrými, reflektujícími učiteli a pracují s vědomím, že to, co dělají, lze dělat lépe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1