Počet záznamů: 1
Tomandl, Jan, 1980- - Autor
Brno : Computer Press, 2011 - 296 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-3457-3 (brož.)
masmédia public relations mediální komunikace
media relations
monografieSignatura C 344.644 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Údaje o názvu Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl Část názvu Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru Záhlaví-jméno Tomandl, Jan, 1980- (Autor) Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 296 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3457-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002224914 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla media relations Předmět.hesla masmédia * public relations * mediální komunikace Forma, žánr monografie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.772.4 , 659.4 , 316.774 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Druh dok. KNIHY Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1