Počet záznamů: 1
Pospíšil, Jan, 1983- - Autor
Vyd. 1. - Kralice na Hané : Computer Media, 2011 - 119 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-7402-071-1 (brož.)
média mediální komunikace public relations
příručkySignatura C 345.360 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Jak na média / Jan Pospíšil Záhlaví-jméno Pospíšil, Jan, 1983- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Kralice na Hané : Computer Media, 2011 Fyz.popis 119 s. ; 23 cm ISBN 978-80-7402-071-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002268233 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla média * mediální komunikace * public relations Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 316.774 , 316.772.4 , 659.4 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů. Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1