Počet záznamů: 1
Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
Diblík, Jan - Autor
Praha : Linde, 2012 - 259 s.
ISBN 978-80-7201-863-5 (brož.)
Veit, François - Autor
mediální právo regulace reklamy osobnostní práva právo duševního vlastnictví nekalá soutěž
monografieSignatura C 346.156 Umístění Údaje o názvu Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice = Media law and intellectual property law in the Czech Republic / Jan Diblík, François Veit Souběž.n. Media law and intellectual property law in the Czech Republic Záhlaví-jméno Diblík, Jan (Autor) Vyd.údaje Praha : Linde, 2012 Fyz.popis 259 s. ISBN 978-80-7201-863-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002252951 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Souběžný český text Dal.odpovědnost Veit, François (Autor)
Předmět.hesla mediální právo - Česko * regulace reklamy - Česko * osobnostní práva - Česko * právo duševního vlastnictví - Česko * nekalá soutěž - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 347 - Soukromé právo MDT (048.8) , 34:316.774 , 351.824.5 , 347.152 , 347.77/.78 , 346.545 , (437.3) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina ; čeština Druh dok. KNIHY Publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři - česky i anglicky hovořícímu - základní přehled právního rámce pro jednotlivá odvětví médií v ČR, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Vedle uvedení aspektů obecné regulace a ovlivnění českého mediálního práva evropskou legislativou, je zmiňována též příslušná judikatura. První polovina knihy se věnuje převážně veřejnoprávním aspektům regulace jednotlivých hromadných sdělovacích prostředků (médií) – tiskem, televizí a rozhlasem i Internetem a reklamou. Druhá polovina se zabývá především soukromoprávními aspekty mediální regulace z pohledu práv k nehmotným statkům, a to právo na ochranu osobnosti a dobré pověsti, právo autorské a práva související a právo na ochranu proti nekalým soutěžním praktikám. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1