Počet záznamů: 1
Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
Hricová, Lenka - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 203 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-5564-3 (brož.)
sluchově postižené děti sluchově postižené děti základní školy základní školy učitel a žák učitel a žák alternativní a augmentativní komunikace komunikační dovednosti
monografieSignatura C 348.977 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu / Lenka Hricová Záhlaví-jméno Hricová, Lenka (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2011 Fyz.popis 203 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5564-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002265035 Poznámky 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Jazyková pozn. Německé a anglické resumé Předmět.hesla sluchově postižené děti - Česko * sluchově postižené děti - Německo * základní školy - Česko * základní školy - Německo * učitel a žák - Česko * učitel a žák - Německo * alternativní a augmentativní komunikace * komunikační dovednosti Forma, žánr monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.263-053.2 , 373.3 , 37.064.2 , 316.772-028.82 , 316.77:81'42 , (437.3) , (430) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Monografie se zabývá problematikou komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Zaměřuje se na analýzu komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku a učitelů na 1. stupni těchto základních škol. Odborná publikace je členěna do pěti kapitol. První z nich se podrobně zabývá komunikací osob se sluchovým postižením, druhá a třetí kapitola se věnují vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postižením v České republice a v Německu a poslední dvě kapitoly obsahují a popisují empirické výzkumné šetření – analýzu stavu komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1