Počet záznamů: 1
Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 158 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-5664-0 (brož.)
Grenarová, Renée, - Editor - Autor Vítková, Marie, - Editor Collins, Rita Chalmers, - Autor
pedagogická evaluace hodnocení žáků jazyková výuka studium jazyků specifické poruchy učení speciální pedagogika
kolektivní monografieSignatura C 348.988 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU = Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD / Renée Grenarová, Marie Vítková (eds.) ; [autorky Rita Collins ... et al.] Souběž.n. Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2011 Fyz.popis 158 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5664-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002358211 Poznámky Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstřík Jazyková pozn. Část. anglický, francouzský, ruský a německý text, česká a anglické resumé Dal.odpovědnost Grenarová, Renée, 1965- (Editor) (Autor)
Vítková, Marie, 1947- (Editor)
Collins, Rita Chalmers, 1951- (Autor)
Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla pedagogická evaluace * hodnocení žáků * jazyková výuka * studium jazyků * specifické poruchy učení * speciální pedagogika Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 37.011/.012 , 37.09.26/27 , 81'24 , 616.89-008.43 , 376 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; angličtina ; francouzština ; němčina ; ruština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Monografie je uspořádána v souvislosti s řešením výzkumného záměru MSM 0021622443. „Speciální potřeby žáků v kontextu RVP“. Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Naším cílem je poskytnout souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na základní škole. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1